Підписання та подання річного фінансового звіту в KRS. Покрокова інструкція.
- Підписання документів
Для того, щоб підписати документи необхідно зайни за посиланням: moj.gov.pl /uslugi/signer/upload?xFormsAppName=SIGNER (після moj.gov.pl необхідно видалити пробіл)
Після цього натиснути на кнопку WYBIERZ DOKUMENT Z DYSKU та завантажити почергово файли (Roczne sprawozdanie finansowe у форматі xml та скан ухвал підписаних чительним написом у форматі PDF) та натиснути кнопку PODPISZ
та натиснути кнопку PODPISZ
Після цього відкриється сторінка на якій потрібне буде обрати спосіб підписання документів
Натискаємо PODPISZ PODPISEM ZAUFANYM або PODPISEM KWALIFIKOWANYM
Після накладання підпису вивантажуємо документ. Якщо у компанії декілька членів правління, то повторюємо процедуру з цим же файлом з самого початку.
2. Зареєструйтеся на сторінці ekrs.ms.gov.pl
Натисніть на панель "S24 - rejestracja spółki, inne wnioski".
Після натискання з'явиться вікно з текстом, тоді Вам необхідно опускатись вниз сторінки та натиснути на іконку "Utwórz konto".
Система почне процедуру реєстрації, в укладанні якої слід підтвердити акаунт за допомогою профілю ePUAP або електронного підпису.
-Після реєстрації, маючи складений та відсканований звіт ви можете увійти в систему і його подати.
Пам'ятайте, що всі частини звіту повинні бути відскановані і подані окремим файлом. Всі наші клієнти отримують від нас готові для підписання і відправки файли.
3. Подача фінансового звіту
Заходьте на сторінку ekrs.ms.gov.pl і натисніть "Bezpłatne zgłaszanie dokumentów finansowych"
Заходьте в систему під своїми заздалегідь зареєстрованими даними.
Після того, як ви ввійдете в систему на Ваш профіль натисніть на "Przygotowywanie i składanie zgłoszeń"
Натисніть на кнопку "+ Dodaj zgłoszenie"
Вписавши свій номер KRS знайдіть в системі Вашу компанію.
Після того як ви знайдете Вашу компані в вікні з'явиться її сторінка в KRS і імена людей, які мають право підписувати звіти, а також список раніше поданих документів.
У нижній частині сторінки натисніть на кнопку "Dalej" і перейдіть на наступну робочу сторінку, на якій потрібно додати по черзі відскановані файли.
Система підкаже дії необхідні для даного процесу.
У нижній частині сторінки натисніть на кнопку "Dalej" і перейдіть на наступну робочу сторінку
Після завантаження всіх документів, потрібно натиснути на кнопку "Weryfikuj zgloszenie" і закінчити процедуру підписанням звіту ePUAP або електронним підписом.
Після підписання звіту, його потрібно вислати в KRS, для поміщення його в єдину базу підприємств Польщі.
Далі ця інформація потрапляє в податкову і з'явиться у виписці з KRS, перевіривши яку ви переконаєтеся, що звіт зданий і прийнятий.
Нагадуємо також, що профіль ePUAP або електронний підпис - це важливі інструменти, які не є власністю компанії, а тільки фізичних осіб - її представників.